вторник, 6 януари 2009 г.

365 дни - 365 мига


Ето това е!
Захванах се отново с амбициозната идея на групата във Flickr да правя снимки на децата си всеки ден. Харесва ми идеята. Ще снимам Ивайло и Калина и ще правя своеобразен албум на израстването им. Мисля, че някога ще оценят това. Пък и се надявам с много снимане да подобря техниката си и да разуча добре фотоапарата, който си още е нов, въпреки че доста снимки вече е наснимал...
Това е и първата от поредицата снимки на Калина.

С Ивайло ще ми бъде по-трудно - диването вече не иска да ми позира за снимки. Пък и напоследък какви физиономии прави!
Друго, за което ме е яд е, че повечето снимки на Калина ще се окажат, че ще ги правя вкъщи, или поне докато не се стопи снега навън.

1 коментар:

  1. това е страхотна идея сама по себе си. и аз се захванах с това - ще следя твоите снимки с голям интерес.

    ОтговорИзтриване